.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مشكلات نساجي ناشي از بحران مالي بين‌المللي!

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: مشكل اصلي تيم‌هاي فوتبالي مانند نساجي، مشكلات اقتصادي است كه اين مساله به بحران‌هاي مالي بين‌المللي جهان و برخي بحران هاي داخلي برمي‌گردد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايسنا علي كفاشيان در جمع خبرنگاران در ساري افزود: اگر بودجه خوبي بگيريم حتماً از باشگاه‌هايي مانند نساجي حمايت مي‌كنيم.

وي در پاسخ به پرسش خبرنگار ايسنا در خصوص چگونگي حمايت فدراسيون از تيم فوتبال نساجي مازندران گفت: نساجي از سه جنبه حائز اهميت است، مردم استان علاقه زيادي به اين تيم دارند و سياست ما حفظ و حمايت از اين تيم است.

كفاشيان ادامه داد: مشكلات اقتصادي دامنگير تمام نساجي هاي كشور را گرفته و مازندران نيز در اين ميان متضرر شده است.

رييس فدراسيون فوتبال تصريح كرد: مشكل ديگر نساجي اين است كه مديران آن، نه تيم را واگذار مي كنند و نه توانايي اداره آن را دارند.

كفاشيان با بيان اينكه بايد مانند ديگر استان ها از محل منابع داخلي استان از اين تيم حمايت شود، گفت: مشكلات مالكيتي و مديريتي نساجي نيز در ايجاد مشكلات مزيد بر علت شده است كه بايد حل شود.

وي با بيان اين مطلب كه تاكنون هيچ كمك مالي از سوي فدراسيون فوتبال به باشگاه‌هاي كشور انجام نشده است، افزود: فدراسيون توانايي كمك مالي به هيچ تيمي را در فوتبال ايران ندارد، ولي در صورت تامين بودجه حتي حمايت از نساجي را در دستور كار قرار خواهيم داد.

كفاشيان خاطرنشان كرد: هنوز در حال مذاكره با اسپانسرها براي تيم ملي هستيم تا بهترين گزينه را انتخاب كنيم.

وي هم‌چنين در خصوص ورزشگاه 15 هزار نفري ساري گفت: قطعاً اين ورزشگاه استاندارد هاي لازم را داراست، ولي مشكلات جزئي دارد كه بايد برطرف شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.